Předmět: Odborný workshop 5

« Zpět
Název předmětu Odborný workshop 5
Kód předmětu PCH/92AW5
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Doktorský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 5
Vyučovací jazyk Čeština, Angličtina
Statut předmětu Povinně-volitelný, Volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Lečbych Martin, doc. PhDr. Ph.D.
  • Dolejš Martin, PhDr. Ph.D.
Obsah předmětu
The current workshop will touch upon and reflect on some key challenges which aspiring academics face, that are numerous. Specifically, we will discuss scientific integrity (when conducting research), authorship in publications (and associated challenges), the peer review process (knowing this will help you succeed), and getting published in peer reviewed journals (case studies of a series of Tier I journals focused on child and adolescent development, process, guidelines, and key insights as well as some recipes for success).

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Projekce (statická, dynamická)
Výstupy z učení
No minor feat: Succeeding in Academia Prof. Alexander T. Vazsonyi Termín: 2. 12. 2019 Čas: 09:00 - 12:00 Místo: učebna 213 Katedra psychologie FF UP Olomouc; Vodární 6 Informace pro DSP studenty: primárně určen pro studenty DSP pedagogická a klinické psychologie a bude jim započítán do povinností - ve STAGU pod zkratkou: PCH/92AW5 (pokud nepůjde zapsat ve stagu, nechám dle prezenční listiny následně zapsat). Workshop bude realizován při počtu min. 5 studentů. Abstrakt: The current workshop will touch upon and reflect on some key challenges which aspiring academics face, that are numerous. Specifically, we will discuss scientific integrity (when conducting research), authorship in publications (and associated challenges), the peer review process (knowing this will help you succeed), and getting published in peer reviewed journals (case studies of a series of Tier I journals focused on child and adolescent development, process, guidelines, and key insights as well as some recipes for success). Informace o prof. Vazsonyi: https://hes.ca.uky.edu/person/alexander-vazsonyi
Zájem o problematiku, téma; ochota debatovat o výzkumných tématech a projektech; 100% účast na workshopu.
Předpoklady
Student DSP klinická nebo pedagogická psychologie.

Hodnoticí metody a kritéria
Analýza výkonů studenta

Zájem o problematiku, téma; ochota debatovat o výzkumných tématech a projektech; 100% účast na workshopu.
Doporučená literatura


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Filozofická fakulta Studijní plán (Verze): Klinická psychologie (12) Kategorie: Obory z oblasti psychologie - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -
Fakulta: Filozofická fakulta Studijní plán (Verze): Pedagogická psychologie (12) Kategorie: Obory z oblasti psychologie - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -
Fakulta: Filozofická fakulta Studijní plán (Verze): Pedagogická psychologie (12) Kategorie: Obory z oblasti psychologie - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -
Fakulta: Filozofická fakulta Studijní plán (Verze): Klinická a pedagogická psychologie (2020) Kategorie: Obory z oblasti psychologie 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: -
Fakulta: Filozofická fakulta Studijní plán (Verze): Klinická a pedagogická psychologie (2020) Kategorie: Obory z oblasti psychologie 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: -