Vyučující
|
-
Sobotková Hana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Tematické bloky: Hygiene Nutrition and lifestyle Mental health nursing Pediatric care, neonatal care Celkový rozsah předmětu je 30 hodin, z toho je 14 kontaktních a 16 hodin nekontaktních.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Domácí příprava na výuku
- 16 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 14 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Opakování a prohloubení znalostí obecné angličtiny s přihlédnutím ke specifikům odborného jazyka; prohloubení gramatiky anglického jazyka; zvládnutí základní odborné terminologie; získání výchozí pozice pro další využívání angličtiny v odborné praxi, v komunikaci s pacientem. Cíle: Upevnit znalosti anglického jazyka na úrovni B1/B2, osvojení si odborné terminologie a specifik odborného jazyka. Bezpečně ovládat základní komunikaci s pacientem; schopnost čtení odborných textů.
Studenti získají výchozí pozici pro využívání angličtiny v odborné praxi.
|
Předpoklady
|
Znalost angličtiny na úrovni minimálně A2/B1 - mírně pokročilý dle CEFR.
HUM/DSB03
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemný test
Účast na semináři 80%, aktivní zapojení do hodin a plnění zadaných úkolů. Předmět je zakončen ústní zkouškou.
|
Doporučená literatura
|
-
HELP - on-line výukové materiály.
-
Allum, V., McGarr, P. (2010). Cambridge English for Nursing. Pre-intermediate. Cambridge: Cambridge University Press.
-
Grice, Tony. (2016). Oxford English for Careers - Nursing. Oxford: Oxford University Press.
-
Harrison, Adrienne. (2016). Flash on English for Nursing.
-
Symons, Maria Spada, and Ros Wright. (2011). English for Nursing 2. Pearson.
-
Wright, Ross, and Bethany Cagnol. (2012). English for Nursing 1. Pearson.
|