Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Marketing a marketingová komunikace v neziskovém sektoruDefinice marketingu a jeho specifika v neziskovém sektoruMarketingový a komunikační mixPostup při tvorběkomunikační kampaněAnalýza situace a marketingové cíle: Proč?Cílové skupiny: Kdo?Komunikační cíle a tvorba sdělení: Co?Nástroje, techniky, kanály a média: Jak a kde?Rozpočet: Kolik?
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Cílem modulu je seznámit studenty se základy marketingu a marketingové komunikace a představit jim specifika této oblasti v neziskovém sektoru a ověřit jejich schopnosti aplikace teorie do praxe.
Marketing a marketingová komunikace v neziskovém sektoruDefinice marketingu a jeho specifika v neziskovém sektoruMarketingový a komunikační mixPostup při tvorběkomunikační kampaněAnalýza situace a marketingové cíle: Proč?Cílové skupiny: Kdo?Komunikační cíle a tvorba sdělení: Co?Nástroje, techniky, kanály a média: Jak a kde?Rozpočet: Kolik?
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
zápočet100 % vypracování projektu komunikační kamapaně podle zadaných kritérií
|
Doporučená literatura
|
-
BAČUVČÍK, Radim, HARANTOVÁ, Lenka. (2016). Sociální marketing.. Zlín.
-
HANNAGAN, Tim. J.. (1996). Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha, Managment press.
|