Předmět: Metody práce s veřejností

« Zpět
Název předmětu Metody práce s veřejností
Kód předmětu VOS/PSPVE
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia 2
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 1
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Bělocká Eva, Bc.
Obsah předmětu
Marketing a marketingová komunikace v neziskovém sektoruDefinice marketingu a jeho specifika v neziskovém sektoruMarketingový a komunikační mixPostup při tvorběkomunikační kampaněAnalýza situace a marketingové cíle: Proč?Cílové skupiny: Kdo?Komunikační cíle a tvorba sdělení: Co?Nástroje, techniky, kanály a média: Jak a kde?Rozpočet: Kolik?

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Cílem modulu je seznámit studenty se základy marketingu a marketingové komunikace a představit jim specifika této oblasti v neziskovém sektoru a ověřit jejich schopnosti aplikace teorie do praxe.
Marketing a marketingová komunikace v neziskovém sektoruDefinice marketingu a jeho specifika v neziskovém sektoruMarketingový a komunikační mixPostup při tvorběkomunikační kampaněAnalýza situace a marketingové cíle: Proč?Cílové skupiny: Kdo?Komunikační cíle a tvorba sdělení: Co?Nástroje, techniky, kanály a média: Jak a kde?Rozpočet: Kolik?
Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
zápočet100 % vypracování projektu komunikační kamapaně podle zadaných kritérií
Doporučená literatura
  • BAČUVČÍK, Radim, HARANTOVÁ, Lenka. (2016). Sociální marketing.. Zlín.
  • HANNAGAN, Tim. J.. (1996). Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha, Managment press.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr