Předmět: Marketing

« Zpět
Název předmětu Marketing
Kód předmětu VOS/PSMAR
Organizační forma výuky Přednáška + Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia 3
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Danihelková Ester, Ing.
Obsah předmětu
Specifika trhu ziskových a neziskových organizací Marketingový průzkum Specifika nehmotného produktu Marketingové charakteristiky Marketingový plán Způsoby marketingové komunikace

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující práce ve skupinách
Výstupy z učení
Hlavním cílem předmětu je seznámit studenta s pojetím marketingu v neziskové sféře, odlišit ziskový a neziskový trh, a pochopit specifika nehmotného produktu. Inovace předmětu byla podpořena v rámci projektu Podpora mezioborových studií a inovací studijních předmětů na Univerzitě Palackého v Olomouc, CZ.1.07/2.2.00/28.0091.
Student si osvojí základní dovednosti při sestavování marketingového plánu neziskové organizace, seznámí se se specifiky marketingu služeb a metodami marketingové komunikace.
Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
Rozhovor, Seminární práce

aktivní účast v hodinách písemné zpracování zadaného příkladu
Doporučená literatura
  • Bačuvčík, Harantová. (2016). Sociální marketing. Zlín.
  • Bačuvčík, R. Marketing. Zlín.
  • Hannagan, T.J. (1996). Marketing pro neziskový sektor. Praha.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr