Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Specifika trhu ziskových a neziskových organizací Marketingový průzkum Specifika nehmotného produktu Marketingové charakteristiky Marketingový plán Způsoby marketingové komunikace
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující práce ve skupinách
|
Výstupy z učení
|
Hlavním cílem předmětu je seznámit studenta s pojetím marketingu v neziskové sféře, odlišit ziskový a neziskový trh, a pochopit specifika nehmotného produktu. Inovace předmětu byla podpořena v rámci projektu Podpora mezioborových studií a inovací studijních předmětů na Univerzitě Palackého v Olomouc, CZ.1.07/2.2.00/28.0091.
Student si osvojí základní dovednosti při sestavování marketingového plánu neziskové organizace, seznámí se se specifiky marketingu služeb a metodami marketingové komunikace.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozhovor, Seminární práce
aktivní účast v hodinách písemné zpracování zadaného příkladu
|
Doporučená literatura
|
-
Bačuvčík, Harantová. (2016). Sociální marketing. Zlín.
-
Bačuvčík, R. Marketing. Zlín.
-
Hannagan, T.J. (1996). Marketing pro neziskový sektor. Praha.
|