Vyučující
|
-
Vychodilová Zdeňka, doc. PhDr. CSc.
-
Tkadlčíková Lenka, Mgr.
-
Synková Jana, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
viz materiály zveřejňované v MOODLu
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Aktivizující práce ve skupinách, Poslech
|
Výstupy z učení
|
hlubší rozvoj komunikačních strategií; prohloubení odborné terminologie; práce s odborným textem, rozvíjení porozumění odbornému textu a jeho správná interpretace; motivace k dalšímu samostatnému rozvíjení dosažených znalostí; osvojení řečových dovedností a odborného jazyka pro profesní účely; rozvíjení schopnosti formulovat vlastní názor a úsudek v cizím jazyce. Studenti si volí ze tří cizích jazyků: anglický, německý, ruský.
Student umí: - odbornou slovní zásobu vztahující se k probíraným tématům - vést diskusi na probraná témata - reflektovat související témata - parafrázovat hlavní myšlenky z odborných textů
|
Předpoklady
|
Anglický jazyk: navázání na předchozí odborná témata z oblasti Sociální práce; prohlubování znalostí a odborné slovní zásoby
VOS/PSCK2
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Systematické pozorování studenta
1. Sledovaná docházka 2. Průběžné a včasné plnění zadávaných úkolů 3. Prezentace jednoho tématu před skupinou v průběhu semestru 3. Ústní souvislý projev cca 10 minut na probraná témata za 1. ročník LS a druhý ročník ZS
|
Doporučená literatura
|
-
Lenka Tkadlčíková. (2012). English for Social Work Purposes 1. Olomouc.
-
Lenka Tkadlčíková. (2012). English for Social Work Purposes 2. Olomouc.
|