Vyučující
|
-
Tkadlčíková Lenka, Mgr.
-
Synková Jana, Mgr.
-
Vychodilová Zdeňka, doc. PhDr. CSc.
|
Obsah předmětu
|
- odborné texty a opory zveřejňované v Moodlu
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Aktivizující práce ve skupinách
|
Výstupy z učení
|
Student si uvědomuje rozdíly mezi mateřštinou a cizím jazykem a dokáže jim přizpůsobovat svoji řeč. pracuje se synonymy a antonymy běžně používaných verb a adjektiv, což mu umožňuje volit složitější větné konstrukce a svobodně formulovat všechny své myšlenky; pracuje na odstraňování bariér v komunikaci v cizím jazyce a rozvíjení vět v delší větné celky; popíše probíraná témata úzce spojená se sociální prací v rámci 10-15 minut za použití akademické slovní zásoby, odborné terminologie a odborných znalostí, které načerpal na hodinách, z článků, literatury a odborných předmětů v českém jazyce; umí efektivně využívat prezentačních dovedností a dokáže okomentovat a uvést jednotlivé myšlenky v souvislém ústním projevu; vysvětlí svoji motivaci pro studium a definuje obor sociální práce. Studenti si volí ze tří cizích jazyků: anglický, německý, ruský.
Student umí: - odbornou slovní zásobu vztahující se k probíraným tématům - vést diskusi na probraná témata - reflektovat související témata - parafrázovat hlavní myšlenky z odborných textů
|
Předpoklady
|
Anglický jazyk: navázání na předchozí odborná témata z oblasti Sociální práce; prohlubování znalostí a odborné slovní zásoby
VOS/PSCK1
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Systematické pozorování studenta, Seminární práce
zápočet 70% -písemný zápočtový test/pohovor 30% -aktivní účast ve výuce plnění průběžných úkolů
|
Doporučená literatura
|
-
Lenka Tkadlčíková. (2012). English for Social Work Purposes 1.. Olomouc.
|