Vyučující
|
-
Tkadlčíková Lenka, Mgr.
-
Synková Jana, Mgr.
-
Vychodilová Zdeňka, doc. PhDr. CSc.
|
Obsah předmětu
|
Viz materiály vkládané do MOODLu
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Aktivizující práce ve skupinách
|
Výstupy z učení
|
odbourání jazykové bariéry rozvoj komunikačních dovedností plynulý projev schopnost argumentovat a zapojovat se aktivně do diskuze rozšíření slovní zásoby ve vztahu k probíraným tématům opakování a procvičování gramatických jevů pro účely konverzace a prezentace v cizím jazyce Tematické okruhy a texty jsou vztažené ke studovanému programu. V průběhu 1. ročníku se studenti detailně seznámí s akademickou formou cizího jazyka, odbornými pojmy a informacemi spojenými s probíranými tématy. Studenti si volí ze tří cizích jazyků: anglický, německý, ruský.
Student bude po absolvování kurzu schopen - porozumět odbornému textu na vybraná odborná témata - orientovat se v odborné terminologii v rámci probraných témat - vést diskusi na daná témata - podat výklad v rozsahu 5-10 minut na zadaná témata - klást otázky v rámci probíraných témat
|
Předpoklady
|
Anglický jazyk: navázání na předchozí znalosti ze SŠ; gramatika a slovní zásba na úrovni B2
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Seminární práce
plnění průběžných úkolů sledovaná docházka aktivní zapojování do skupinové diskuse v průběhu celého studijního období prezentace dvou témat během semestru před skupinou za pomoci Powerpointové prezentace a její odevzdání spolu s komentářem
|
Doporučená literatura
|
-
Tkadlčíková Lenka. (2012). English for Social Work Purposes 1. Olomouc.
|