Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Probírané tematické okruhy: Průřezová témata: 1. Profese sociální práce 2. Humanitární práce, rozvojová pomoc + témata zpracovaná a prezentovaná studenty
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Hlavním cílem předmětu je překonávání případné jazykové bariéry či komunikačních zábran v rámci skupiny, opakování a procvičování gramatických jevů pro účely konverzace a prezentace v anglickém jazyce, intenzivní upevňování a rozvoj praktických jazykových znalostí a dovedností, rozšiřování slovní zásoby především o odbornou terminologii zaměřenou na probíraná témata a postupné seznamování se s odborným stylem v anglickém jazyce.
Cílová dovednost: Student je schopen v anglickém jazyce číst zadané studijní materiály, interpretovat získané poznatky a přirozeně komunikovat bez zásadních chyb a obtíží na probraná témata.
|
Předpoklady
|
znalosti a komunikační dovednosti min. na úrovni B1 dle SERR
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Rozbor portfolia studenta
- docházka min. 80% - účast a aktivita v hodinách, plnění průběžně zadávaných úkolů (čtení textů, vyhledávání informací, prezentování výsledků skupinové práce v hodině atd.) - prezentace dle požadavků - vypracování pracovních listů a kognitivní mapy k jednotlivým tématům - abstrakt k závěrečnému projektu dle požadavků - úspěšně absolvovaný test z probrané gramatiky - individuální ústní zápočet zahrnující všechna probraná témata a rozprava nad profesním portfoliem
|
Doporučená literatura
|
|