Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Růžičková Veronika, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
V rámci hromadné formy výuky jde o seznámení s administrativou zadání, zásadami zpracování a strategiemi psaní závěrečné práce, formální úpravou textu, sběrem odborných informací, metodami speciálněpedagogického výzkumu aj. Následně na individuálních konzultacích s vedoucím závěrečné práce je pak řešena konkrétní metodologická, obsahová i formální stránka závěrečné práce v souladu s protokolem o zadání práce.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
V rámci hromadné formy výuky jde o seznámení s administrativou zadání, zásadami zpracování a strategiemi psaní závěrečné práce, formální úpravou textu, sběrem odborných informací, metodami speciálněpedagogického výzkumu aj. Následně na individuálních konzultacích s vedoucím závěrečné práce je pak řešena konkrétní metodologická, obsahová i formální stránka závěrečné práce v souladu s protokolem o zadání práce. Předmět byl inovován v rámci projektu "Studium k rozšíření odborné kvalifikace (§6 vyhlášky č.317/2005 Sb.)" , reg. č. CZ.1.07/1.3.00/19.0014.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
být přijat ke studiu speciální pedagogiky, mít zadané téma závěrečné práce.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Aktivní účast na předmětu.
|
Doporučená literatura
|
-
Brklová, D., & Hercig, S. (1998). Diplomová a závěrečná práce studujících tělesnou výchovu a sport. Plzeň: Vydavatelství Západočeské univerzity.
-
Sedláčková, H., & Synek, M. (1994). Diplomová práce: (metodický návrh jak psát diplomové práce). Praha: Vysoká škola ekonomická.
|