Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Růžičková Veronika, Mgr. Ph.D.
-
Finková Dita, doc. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem je kontrola naplánovaných tras z hlediska jejich praktičnosti a bezpečnosti. Zpětná kontrola vedení lekce a kontrola videozáznamu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Pozorování
|
Výstupy z učení
|
Cílem je kontrola naplánovaných tras z hlediska jejich praktičnosti a bezpečnosti. Zpětná kontrola vedení lekce a kontrola videozáznamu, které budou pravidelně pořizovány.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
Aktivní účast na podmiňujících předmětech - chůze s holí, plánování tras.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Systematické pozorování studenta
Aktivní účast na hodinách, zvládnutí vytyčeného cíle.
|
Doporučená literatura
|
-
Finková, D., Regec, V., Stoklasová, V., & Stejskalová, K. (2012). Speciální pedagogika se zaměřením na možnosti rozvoje a podpory osob se zrakovým postižením. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
HAMERNÍKOVÁ, J. (1995). Stručný přehled učiva pro praktickou část výcviku asistentů prostorové orientace a. Praha: Společnost nevidomých a slabozrakých v České.
-
Wiener, P. (2006). Prostorová orientace zrakově postižených. Praha: Institut rehabilitace zrakově postižených UK FHS.
|