Název předmětu | Logopedie 3 |
---|---|
Kód předmětu | USS/VLG3 |
Organizační forma výuky | Přednáška + Cvičení |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | 3 |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 3 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Cílem předmětu je hlubší vhled do problematiky symptomatických poruch řeči se zaměřením na specifika výchovné práce napříč věkovými skupinami. Převážná část předmětu se bude zabývat komplexní intervencá napříč hlavními okruhy symptomatických poruch řeči. - Didaktické a metodické postupy u narušení vývoje řeči u osob se somatickým a mentálním postižením z pohledu speciálního pedagoga -výchovného pracovníka. - Didaktické a metodické postupy u narušení vývoje řeči u osob se senzorickým - sluchovým a zrakovým postižením z pohledu speciálního pedagoga -výchovného pracovníka. - Didaktické a metodické postupy u narušení vývoje řeči u dětí s poruchou autistického spektra z pohledu speciálního pedagoga -výchovného pracovníka - Didaktické a metodické postupy u narušení vývoje řeči u dětí s Downovým syndromem z pohledu speciálního pedagoga -výchovného pracovníka - Didaktické a metodické postupy u narušení vývoje řeči u dětí s kombinovaným postiženým z pohledu speciálního pedagoga -výchovného pracovníka - Didaktické a metodické postupy u narušení vývoje řeči u dětí s vývojovými poruchami učení a ADHD z pohledu speciálního pedagoga -výchovného pracovníka
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Vychovatelství a speciální pedagogika (BB22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Vychovatelství a speciální pedagogika (BB21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Vychovatelství a speciální pedagogika (BB19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Vychovatelství a speciální pedagogika (BB24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Vychovatelství a speciální pedagogika (BB20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Speciální pedagogika - vychovatelství (BB18) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Vychovatelství a speciální pedagogika (BB23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |