|
Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Regec Vojtech, doc. PhDr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Efektivnější využití dostupných informačních a komunikačních technologií v edukačním procesů u osob se zdravotním postižením. Zvýšení počítačových kompetencí se zaměřením na technické kompenzační pomůcky osobitně z oblasti informačních technologií.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Demonstrace, Nácvik pohybových a pracovních dovedností
|
|
Výstupy z učení
|
Efektivnější využití dostupných informačních a komunikačních technologií v edukačním procesů u osob se zdravotním postižením. Zvýšení počítačových kompetencí se zaměřením na technické kompenzační pomůcky osobitně z oblasti informačních technologií.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Seminární práce
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
|
Doporučená literatura
|
-
ČERNOCHOVÁ a kol. (1998). Využití počítače při vyučování.. Praha: Portál.
-
Kusala, J. (2000). Internet ve škole.. Praha.
-
OECD. (2006). ICT and Learning. SUPPORTING OUT-OF-SCHOOL YOUTH AND ADULTS. OECD: France.
-
OECD. (2008). Information Technology Outlook.. OECD: France.
-
SAK, P. a kol. (2006). Člověk a vzdělání v informační společnosti.. Praha: Portál.
-
ZOUNEK, J., KŘÍŽ, R. (2001). Internet pro pedagogy - jak hledat a najít.. Praha: Grada.
|