Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Souralová Eva, doc. PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Náplní výukového předmětu je obsah mluvní produkce v lexikálně sémontické rovině, specifika slovní zásoby sluchově postiženého, využívání vizuálně motorických systémů u jednosluchých konverzačních situacích.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Náplní výukového předmětu je obsah mluvní produkce v lexikálně sémontické rovině, specifika slovní zásoby sluchově postiženého, využívání vizuálně motorických systémů u jednosluchých konverzačních situacích.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
Homoláč, J. (1999). Komunikace neslyšících.. Praha.
-
Komorná, M. (2008). Systém vzdělávání osob se sluchovým postižením v ČR a specifika vzdělávacích metod při výuce. Praha : Česká komora tlumočníků znakového jazyka.
-
Nebeská, I. (1992). Úvod do psycholingvistiky. Praha.
|