Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Svoboda Pavel, Mgr. Ph.D.
-
Valenta Milan, prof. PaedDr. Ph.D.
-
Baslerová Pavlína, PaedDr.
|
Obsah předmětu
|
Cílem disciplíny je seznámit studenty s teoretickými základy a obecnou metodologií spec. ped. diagnostiky. Z klinických metod je dán důraz na analýzu produktů /dětská kresba,hra/, posluchači jsou seznámeni i s přehledem standardizovaných diagnostických technik a metod.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
|
Výstupy z učení
|
Cílem disciplíny je seznámit studenty s teoretickými základy a obecnou metodologií spec. ped. diagnostiky. Z klinických metod je dán důraz na analýzu produktů /dětská kresba,hra/, posluchači jsou seznámeni i s přehledem standardizovaných diagnostických technik a metod.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
RENOTIÉROVÁ, M. aj. (2003). Speciální pedagogika.. Olomouc: UP.
-
VALENTA, M. - MŰLLER, O. (2003). Psychopedie. Teoretické základy a metodika. Praha: Portál.
-
Valenta, M. (2003). Přehled speciální pedagogiky a školská integrace. Olomouc:Univerzita Palackého.
|