Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Urbanovská Eva, Mgr. Ph.D.
-
Chrastina Jan, doc. Mgr. et Mgr. Ph.D.
-
Bendová Petra, PhDr. Ph.D.
-
Kantor Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Psychomotorický vývoj zdravého jedince a somatopedická diagnostika poruch mobility. Mezinárodní pojetí komplexní rehabilitace v somatopedii, specifičnosti komplexní rehabilitace u jednotlivých kategorií jedinců s poruchami hybnosti.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
|
Výstupy z učení
|
Psychomotorický vývoj zdravého jedince a somatopedická diagnostika poruch mobility. Mezinárodní pojetí komplexní rehabilitace v somatopedii, specifičnosti komplexní rehabilitace u jednotlivých kategorií jedinců s poruchami hybnosti.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
BENDOVÁ, P. (2006). Komprehenzivní rehabilitace u dětí s dětskou mozkovou obrnou.. Olomouc: VUP.
-
KÁBELE, F., KOLLÁROVÁ, E., KRACÍK, J., KOČÍ, J. (1992). Somatopedie. Praha : Karlova Univerzita.
-
Kraus, J. et al. (2005). Dětská mozková obrna. Praha: Grada Publishing.
|