Vyučující
|
-
Růžičková Veronika, Mgr. Ph.D.
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Kučera Pavel, Mgr. BcA. Ph.D.
-
Mlčáková Renata, PhDr. Ph.D.
-
Souralová Eva, doc. PhDr. Ph.D.
-
Kantor Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Hutyrová Miluše, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Průběžná praxe dle specializace (etopedie, tyflopedie, surdopedie, somatopedie, logopedie). Formou náslechů sledovat specifické postupy ve vyučování.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Pozorování, Demonstrace
|
Výstupy z učení
|
Průběžná praxe zaměřená na práci s žáky se specifickými poruchami učení. Formou náslechů sledovat specifické postupy ve vyučování.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
MUSILOVÁ, M. (2002). Interakce učitele a žáka: cvičebnice.. Olomouc: UP.
-
Musilová, M. (2007). Metodika praxe.. Olomouc : UP.
-
MUSILOVÁ, M., MUSIL, J. (2001). Asistentská praxe. Olomouc: UP.
|