Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Valenta Milan, prof. PaedDr. Ph.D.
-
Muchová Eva
-
Smolíková Monika, Mgr. Ph.D.
-
Müller Oldřich, Mgr. Ph.D.
-
Petráš Petr, PaedDr.
-
Hanák Petr, PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Základní specifika didaktiky žáků s mentálním postižením. Individuální plány. Metodika počátečního čtení a psaní. Metodiky jednotlivých předmětů. Alternativní postupy ve výuce.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
|
Výstupy z učení
|
Základní specifika didaktiky žáků s mentálním postižením. Individuální plány. Metodika počátečního čtení a psaní. Metodiky jednotlivých předmětů. Alternativní postupy ve výuce.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
Valenta, M., Müller, O., Vítková, M., Kozáková, Z., Strnadová, I., & Mužáková, M. (2009). Psychopedie: [teoretické základy a metodika]. Praha: Parta.
|