Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Hutyrová Miluše, Mgr. Ph.D.
-
Michalík Jan, prof. PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Penitenciární a kontinuální péče. Teorie vyučování, zvláštnosti didaktiky v situaci výuky v etopedických zařízeních. Zvláštnosti komunikace v prostředí s nedobrovolným klientem.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Penitenciární a kontinuální péče. Teorie vyučování, zvláštnosti didaktiky v situaci výuky v etopedických zařízeních. Zvláštnosti komunikace v prostředí s nedobrovolným klientem.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
BENDL, S. (2003). Prevence a řešení šikany ve škole. Praha: ISV.
-
Kratochvíl, S. (2012). Základy psychoterapie. Praha: Portál.
-
Langmaier, J.- Balcar,K.- Špitz, J. Dětská psychoterapie.
|