Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Polínek Martin Dominik, Mgr. Ph.D.
-
Valenta Milan, prof. PaedDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Disciplína obsahuje teoretická východiska interdisciplinárního oboru , jeho vymezení, terminologii, propedeutiku a metodologii. Metodická část je zaměřena na řízení improvizací v rámci tzv. vývojových proměn s důrazem na práci s psychotickými klienty, na tvorbu metodických dramaterapeutických řad v edukaci mentálně postižených jedinců, dětí se specifickými vývojovými poruchami učení, dětí s LMD a autistických jedinců.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Nácvik pohybových a pracovních dovedností
|
Výstupy z učení
|
Disciplína obsahuje teoretická východiska interdisciplinárního oboru , jeho vymezení, terminologii, propedeutiku a metodologii. Metodická část je zaměřena na řízení improvizací v rámci tzv. vývojových proměn s důrazem na práci s psychotickými klienty, na tvorbu metodických dramaterapeutických řad v edukaci mentálně postižených jedinců, dětí se specifickými vývojovými poruchami učení, dětí s LMD a autistických jedinců.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
HICKSON, A. (2000). Dramatické a akční hry. Praha: Portál.
-
VALENTA, M. (2003). Dramaterapeutické projektování. Olomouc: UP.
-
VALENTA, M. (2007). Dramaterapie. Praha: Grada.
|