Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Petrová Alena, doc. PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem zkoušky je prokázat teoretické znalosti z daného předmětu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
Cílem zkoušky je prokázat teoretické znalosti z daného předmětu.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
Splnění studijních povinností v plném rozsahu daném akreditací příslušného oboru.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Známkou, Ústní zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu
|
Doporučená literatura
|
-
FONTANA, D. (1997). Psychologie ve školní praxi. Praha : Portál.
-
Kolláriková, Z., Pupala, B. (2001). Předškolní a primární pedagogika. Praha: Portál.
-
NELEŠOVSKÁ, A. (2005). Pedagogická komunikace v teorii a praxi. Praha: Grada.
-
NELEŠOVSKÁ, A., SPÁČILOVÁ, H. (2005). Didaktika primární školy. Olomouc : UP.
-
Piaget, J., & Inhelderová, B. (2007). Psychologie dítěte. Praha: Portál.
-
Průcha, J. (2002). Učitel. Současné poznatky o profesi. Praha : Portál.
-
RAŠKOVÁ, M. (1999). Úvod do elementárního učení o přírodě a společnosti. (Historie, současnost a perspektivy prvouky). Olomouc : VUP.
-
VAVRDOVÁ, A. (2009). Didaktika vlastivědy. Olomouc : UP.
|