Vyučující
|
-
Růžičková Veronika, Mgr. Ph.D.
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Kučera Pavel, Mgr. BcA. Ph.D.
-
Müller Oldřich, Mgr. Ph.D.
-
Hutyrová Miluše, Mgr. Ph.D.
-
Souralová Eva, doc. PhDr. Ph.D.
-
Mlčáková Renata, PhDr. Ph.D.
-
Kantor Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Vitásková Kateřina, prof. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Průběžná praxe: Seznámení s organizačními formami zařízení, s řádem, rozvrhem, etc. Formou náslechů sledovat všechny vyučovací předměty či programy ve třídách či spec.ped. zařízeních. Souvislá praxe: Cílem disciplíny je praktické využití získaných poznatků z vybraných pedií.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Nácvik pohybových a pracovních dovedností
|
Výstupy z učení
|
Průběžná praxe: Seznámení s organizačními formami zařízení, s řádem, rozvrhem, etc. Formou náslechů sledovat všechny vyučovací předměty či programy ve třídách či spec.ped. zařízeních. Souvislá praxe: Cílem disciplíny je praktické využití získaných poznatků z vybraných pedií.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
Valenta, M., & Hutyrová, M. (2014). Přehled speciální pedagogiky: rámcové kompendium oboru. Praha: Portál.
-
Valenta, M., Müller, O., Vítková, M., Kozáková, Z., Strnadová, I., & Mužáková, M. (2009). Psychopedie: [teoretické základy a metodika]. Praha: Parta.
|