Vyučující
|
-
Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
-
Pryč Krahulcová Kristýna, Mgr. Ph.D.
-
Valenta Milan, prof. PaedDr. Ph.D.
-
Oulehla Jana Magdalena, MgA.
-
Polínek Martin Dominik, Mgr. Ph.D.
-
Müller Oldřich, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Disciplína je zaměřena na vymezení, teoretická východiska , terminologii a metodologii expresivních terapií. Metodická část je zaměřena na možnosti praktického využití technik dramaterapie, arteterapie v užším slova smyslu, muzikoterapie, tanečně-pohybové terapie, biblioterapie a teatroterapie u klientely se specifickými potřebami.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Disciplína je zaměřena na vymezení, teoretická východiska , terminologii a metodologii expresivních terapií. Metodická část je zaměřena na možnosti praktického využití technik dramaterapie, arteterapie v užším slova smyslu, muzikoterapie, tanečně-pohybové terapie, biblioterapie a teatroterapie u klientely se specifickými potřebami.
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Požadavky na ukončení předmětu budou upřesněny vyučujícím na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
Dosedlová, J., & Kantor, J. (2013). Tanečně-pohybová terapie a muzikoterapie. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Potměšilová, P. (2013). Arteterapie a artefiletika. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Valenta, M. (2007). Dramaterapie. Praha: Grada Publishing.
|