Název předmětu | Intervence u dětí s kom. postižením (R) |
---|---|
Kód předmětu | USS/NRIN |
Organizační forma výuky | Přednáška + Cvičení |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | 1 |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Cílem předmětu je seznámit studenty s diagnostikou, terapií a prevencí kombinovaného postižení u dětí. Výukové teze: " diagnostika kombinovaného postižení (možnosti speciálněpedagogické diagnostiky, mezioborová spolupráce (včetně prenatální a genetické diagnostiky), testové metody a záznamové archy), " terapie kombinovaného postižení (přehled a možnosti aplikace facilitačních a stimulačních technik, teoretické základy Preterapie, zařízení Snoezelenu, Míčkování, Bazální stimulace, Myofunkční terapie, Orofaciální regulační terapie, Bobath konceptu, Vojtovy metody, Synergické reflexní terapie, mezioborová spolupráce), " prevence (prenatální prevence, primární, sekundární a terciární prevence kombinovaného postižení).
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Speciální pedagogika - poradenství (NA18) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |