Název předmětu | Vědecko-výzkumná práce v oblasti poruch komunikace 1 |
---|---|
Kód předmětu | USS/LVV1 |
Organizační forma výuky | Přednáška + Cvičení |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | 4 |
Semestr | Zimní |
Počet ECTS kreditů | 1 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Student si v rámci předmětu osvojí dovednosti vědecko-výzkumné práce v oblasti poruch komunikace s důrazem na dovednosti aplikace vědecko-výzkumných metod. Obsahem předmětu budou individuální aktivity studentů v oblasti teorie a výzkumu některých vybraných logopedických problémů. Předpokládá se aktivní spoluúčast studentů na okruzích problémů, které řečí s vyučujícím předmětu, stejně jalo vlastní invence studentů. Student se učí pracovat s informačními zdroji, publikovanou vědecko-výzkumně orientovanou odbornou literaturou monografického i seriálového typu s velkým důrazem na zahraniční zdroje, zveřejněnými výsledky výzkumu a vývoje v oblasti vědeckého zkoumání poruch komunikace.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Logopedie (MD18) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 4 | Doporučený ročník:4, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Logopedie (MD17) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 4 | Doporučený ročník:4, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Logopedie (MD24-XX) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 4 | Doporučený ročník:4, Doporučený semestr: Zimní |