Název předmětu | Souvislá praxe v SPP surdopedickém zařízení |
---|---|
Kód předmětu | USS/LSRX |
Organizační forma výuky | Praxe |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | 2 |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Cílem disciplíny je seznámení s řešením speciálněpedagogických, psychologických, sociologických a dalších aktuálních úloh vztahujících se k záměrům surdopedické intervence z pozice logopeda v zařízeních pro jedince se sluchovým postižením, ve speciálněpedagogických, poradenských centrech a střediscích rané péče. Souvislá praxe poskytuje příležitost pro osvojení základních reedukačních a kompenzačních technik potřebných pro samostatné organizování a uskutečňování surdopedické intervence. Hlavní záměry praxe jsou plněny bezprostředním kontaktem s jedinci se sluchovým postižením, získáváním praktických dovedností a návyků při přípravě a realizaci činností směřujících k rozvoji jejich komunikační kompetence.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Logopedie (MD17) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Logopedie (MD24-XX) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Logopedie (MD18) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |