Název předmětu | Speciáněpedagogická diagnostika a poradenství pro logopedy |
---|---|
Kód předmětu | USS/LSDP |
Organizační forma výuky | Přednáška + Cvičení |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | 3 |
Semestr | Zimní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Cílem disciplíny je seznámit studenty s teoretickými základy a obecnou metodologií speciální diagnostiky, se základním vymezením předmětu a pojmů, s diagnostickou terminologií v širším slova smyslu jakožto východiskem pro speciálněpedagogickou diagnostiku v rámci jednotlivých speciálně pedagogických disciplín ("-pedií"). Součástí výuky je historický obraz vývoje disciplíny, jeho dobové trendy a současná aktualizace, dále pak rozvíjení dovednosti v oblasti obecně pedagogické, sociologické a (klinicky) psychologické diagnostiky v propedeutickém významu ve vztahu ke speciálněpedagogické diagnostice.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Logopedie (MD18) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Logopedie (MD17) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Logopedie (MD24-XX) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |