Název předmětu | Logopedické praktikum 3 |
---|---|
Kód předmětu | USS/LLG3 |
Organizační forma výuky | Cvičení |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | 3 |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Student musí splnit podmínky stanovené docházky a prokázat praktické dovednosti vztahující se k probrané tématice, které si osvojí v průběhu výuky a absolvování logopedických stáží v zimním a letním semestru 3. ročníku. Student aktivně rozpracovává a prezentuje osvojené dovednosti pod supervizí vyučujícího předmětu. Součástí praktika jsou společné ústní i písemné rozbory pořízených audiovizuálních záznamů ve výuce s cílem detekovat, analyzovat, identifikovat a diskutovat případné korektní a nekorektní logopedické postupy a strategie. Výukové teze: - Afázie - praktické osvojení základní metodiky diagnostiky a intervence afázie pomocí dostupných testových metod v kontextu práce logopeda. - Afázie - praktické osvojení základní metodiky intervence afázie ve vztahu k logopedické intervenci v kontextu práce logopeda. - Dysartrie - praktické osvojení základní metodiky diagnostiky dysartrie ve vztahu k logopedické intervenci v kontextu práce logopeda. - Dysartrie - praktické osvojení základní metodiky intervence dysartrie ve vztahu k logopedické intervenci v kontextu práce logopeda. - Praktický nácvik specifické metodiky logopedické diagnostiky u osob se symptomatickými poruchami řeči s primárním sluchovým postižením. - Praktický nácvik specifické metodiky logopedické intervence u osob se symptomatickými poruchami řeči s primárním sluchovým postižením. - Praktický nácvik specifické metodiky logopedické diagnostiky u osob se symptomatickými poruchami řeči s primárním zrakovým postižením. - Praktický nácvik specifické metodiky logopedické intervence u osob se symptomatickými poruchami řeči s primárním zrakovým postižením. - Praktický nácvik specifické metodiky logopedické diagnostiky u osob se symptomatickými poruchami řeči s primárním mentálním postižením. - Praktický nácvik specifické metodiky logopedické intervence u osob se symptomatickými poruchami řeči s primárním mentálním postižením. - Praktický nácvik specifické metodiky logopedické diagnostiky u osob se symptomatickými poruchami řeči s primárním somatickým postižením. - Praktický nácvik specifické metodiky logopedické intervence u osob se symptomatickými poruchami řeči s primárním somatickým postižením. - Praktický nácvik specifické metodiky logopedické diagnostiky a intervence u osob se symptomatickými poruchami řeči s primárním kombinovaným postižením a s kombinovanými vadami řeči. - Praktický nácvik specifické metodiky logopedické diagnostiky u osob se symptomatickými poruchami řeči s primární poruchou autistického spektra. - Praktický nácvik specifické metodiky logopedické intervence u osob se symptomatickými poruchami řeči s primární poruchou autistického spektra. - Praktický nácvik specifické metodiky logopedické diagnostiky u osob se symptomatickými poruchami řeči s primárním neurologickým postižením a s primární psychiatrickou diagnózou. - Praktický nácvik základní metodiky logopedické diagnostiky intervence u osob se syndromovými vadami s důrazem na Downův syndrom. - Praktický nácvik specifické metodiky logopedické diagnostiky a intervence u osob s ADD, ADHD, specifickými vývojovými poruchami školních dovedností a s poruchami chování.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Logopedie (MD19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Logopedie (MD20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Logopedie (MD23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Logopedie (MD21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Logopedie (MD24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Logopedie (MD22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |