Název předmětu | Analytické, stimulační a terapeutické přístupy v poruchách komunikace |
---|---|
Kód předmětu | USS/LAST |
Organizační forma výuky | Cvičení |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | 3 |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Cílem předmětu je vybavit studenty specifickou kompetencí zaměřenou na behaviorální techniky pro poruchy autistického spektra, terapii senzorické integrace, kortikálního auditivního zpracování řečové i neřečové informace, orofaciální stimulace, myofunkční poruchy, orální apraxie a dyspraxie na úrovni komplexních i izolovaných koordinačních a neuromuskulárních procesů - vše na bázi aplikace pro speciálnpěpedagogickou a logopedickou interdisciplinární praxi, vše na bázi aplikace vědecky ověřených metod. Tematické okruhy: Behaviorální techniky pro poruchy autistického spektra a osoby s ADHD či pravostrannou procedurální poruchou. Terapie senzorické integrace. Kortikální auditivní zpracování řečové i neřečové informace - diagnostika a terapie. Základní stimulační mechanismy a techniky u orofaciální stimulace a myofunkční poruchy. Orální apraxie a dyspraxie na úrovni komplexních i izolovaných koordinačních a neuromuskulárních procesů.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Logopedie (MD19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Logopedie (MD20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Logopedie (MD23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Logopedie (MD21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Logopedie (MD24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Logopedie (MD22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |