Název předmětu | Logopedie 4 |
---|---|
Kód předmětu | USS/KPLG4 |
Organizační forma výuky | Konzultace |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | 3 |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 3 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Cílem předmětu je zprostředkovat studentům podrobnější vhled do problematiky symptomatických poruch řeči se zaměřením na autismus, Downův syndrom a dále na alternativní a augmentativní komunikaci a logopedické pomůcky a přístroje. Výukové teze: " Symptomatické poruchy u poruch autistického spektra. Základy terminologie, klasifikace, etiologie, symptomatologie, diagnostiky, intervence, prevence a prognózy (zaměření na předškolní věk). Profilující osobnosti a literatura. " Symptomatické poruchy u poruch autistického spektra - diagnostický a didaktický materiál, speciální metodické, technické a přístrojové pomůcky. Interdisciplinární spolupráce. " Symptomatické poruchy u Downova syndromu. Základy terminologie, klasifikace, etiologie, symptomatologie, diagnostiky, intervence, prevence a prognózy (zaměření na předškolní věk). Profilující osobnosti a literatura. " Symptomatické poruchy u Downova syndromu - diagnostický a didaktický materiál, speciální metodické, technické a přístrojové pomůcky. Interdisciplinární spolupráce. " Alternativní a augmentativní komunikace, logopedické pomůcky a technika. " Logopedické pomůcky, přístrojová a počítačová technika.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika (BB20) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Speciální pedagogika předškolního věku - učitelství pro mateřské školy (BB18) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika (BB24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika (BB19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Speciální pedagogika předškolního věku - učitelství pro mateřské školy (BB17) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika (BB21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika (BB23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika (BB22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |