Název předmětu | Poradenská praxe v zařízení sociálních služeb s reflexí |
---|---|
Kód předmětu | USS/KNSZX |
Organizační forma výuky | Přednáška |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | 2 |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 3 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Praxe probíhá formou náslechů a činností pod supervizí v zařízení sociálních služeb realizujících odborné poradenství. Její součástí je rovněž seznámení se s příslušnou dokumentací a organizačními opatřeními vedenými zařízením ve prospěch klienta. Student se v rámci praxe seznámí rovněž se strukturou dokumentace klienta a s poradenským procesem realizovaným v příslušném poradenském zařízení. Na praxi student sbírá podkladové materiály pro vlastní studium a speciálněpedagogickou praxi a seznamuje se s intervenčními prostředky a prostředky pedagogické diagnostiky a SPP diagnostiky normativní, formativní a případně i dynamické. Vede průběžně terénní deník. Po absolvování praxe konzultuje získané zkušenosti se supervizorem a odpovědným metodikem. Studenti obdrží portfolio zdrojů dle specifického zaměření praxe
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Speciální pedagogika - poradenství (NA23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Speciální pedagogika - poradenství (NA24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |