Diagnostické postupy v PPP (diagnostika školní připravenosti) Diagnostické postupy v PPP (SPU, diferenciální diagnostika) Diagnostické postupy v PPP (problémy v chování, nadání a mimořádné nadání, oslabení kognitivního výkonu, OMJ, sociální specifika) Diagnostické postupy v SPC (NKS, tělesné postižení, mentální postižení, oslabení kognitivního výkonu, PAS či jiná psychická onemocnění, sluchové postižení, zrakové postižení) oblasti, formy a postupy diagnostiky, dostupné diagnostické nástroje. Diagnostika vztahů ve třídě Povinná literatura: BASLEROVÁ, P. Katalog posuzování míry speciálních vzdělávacích potřeb - část II. (Diagnostické domény pro žáky se zrakovým postižením). Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta, 2012. ISBN 978-80-244-3051-5. BLAŽKOVÁ, R. Didaktika matematiky se zaměřením na specifické poruchy učení. MUNI Press, 2017. . POTMĚŠIL, M. Katalog posuzování míry speciálních vzdělávacích potřeb - část II. (Diagnostické domény pro žáky se sluchovým postižením). Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta, 2012. ISBN 978-80-244-3053-9. VALENTA, M. Katalog posuzování míry speciálních vzdělávacích potřeb - část II. (Diagnostické domény pro žáky s mentálním postižením). Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta, 2012. ISBN 978-80-244-3055-3. VRBOVÁ, R. Katalog posuzování míry speciálních vzdělávacích potřeb - část II. (Diagnostické domény pro žáky s narušenou komunikační schopností). Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta, 2012. ISBN 978-80-244-3056-0. VÁGNEROVÁ, M. Vývoj pozornosti a exekutivních funkcí. Praha: Raabe. 2020 ZELINKOVÁ, O. Poruchy učení a specifické vývojové poruchy čtení, psaní a dalších školních dovedností. Praha: Portál, 2015. Doporučená literatura: ČADILOVÁ, V., THOROVÁ, K., ŽAMPACHOVÁ, Z. Katalog posuzování míry speciálních vzdělávacích potřeb - část II. (Diagnostické domény pro žáky s poruchami autistického spektra). Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta, 2012. ISBN 978-80-244-3054-6.
|