Předmět: Individuální výuka hry na nástroj/zpěvu 3

« Zpět
Název předmětu Individuální výuka hry na nástroj/zpěvu 3
Kód předmětu USS/KCNZ3
Organizační forma výuky Konzultace
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia 3
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 1
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
  • Kantor Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
  • Kružíková Lenka, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
Realizace předmětu je časově náročná, protože na jednotlivé hodiny výuky se musí studenti průběžně připravovat. Studenti si vzhledem k organizační, personální i finanční náročnosti zajišťují realizaci tohoto předmětu sami.

Studijní aktivity a metody výuky
Nácvik pohybových a pracovních dovedností
Výstupy z učení
Předmět Individuální výuka hry na nástroj/zpěvu 3 navazuje na Individuální výuku hry na nástroj/zpěvu 1, 2 a je určen především pro studenty, kteří pro úspěšnou realizaci své muzikoterapeutické praxe potřebují kontinuálně rozvíjet praktické hudební dovednosti. Garant předmětu schvaluje lektora, kterého si student volí sám, popř. může garant požadovat potvrzení o odbornosti lektora. Realizace předmětu je časově náročná, protože na jednotlivé hodiny výuky se musí studenti průběžně připravovat. Studenti si vzhledem k organizační, personální i finanční náročnosti zajišťují realizaci tohoto předmětu sami.
rozvíjení praktických hudebních dovedností
Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
Analýza výkonů studenta

Realizace předmětu je časově náročná, protože na jednotlivé hodiny výuky se musí studenti průběžně připravovat. Studenti si vzhledem k organizační, personální i finanční náročnosti zajišťují realizaci tohoto předmětu sami.
Doporučená literatura
  • BUBLOVÁ, E. (2011). Houslová knížka pro radost, aneb začínáme ve 3. poloze.. Praha: Bärenreiter Praha.
  • COUFALOVÁ, G., MEDEK, I. & SYNEK, J. (2013). Hudební nástroje jinak: netradiční využití tradičních hudebních nástrojů a vytváření jednoduchých hudebních nástrojů: [slyšet jinak].. Brno: JAMU.
  • Majtner, J. (1995). Hlasová výchova. Olomouc: VUP.
  • NABB, D. & BALCETIS, E. (2010). Access to music education: Nebraska band directors' experiences and attitudes regarding students with physical disabilities.. Journal of Research in Music Education, 57(4), 308-319.
  • PROBST, W. (1991). Instrumentalspiel mit Behinderten: ein Modellversuch und seine Folgen.. New York: Schott.
  • Tichá, A. (2005). Učíme děti zpívat: hlasová výchova pomocí her pro děti od 5 do 11 let. Praha: Portál.
  • VESELÝ, M. (2001). Škola hry na bicí nástroje.. Praha: Muzikus.
  • Vydrová, J. Hlasová terapie. Tobiáš. 2017.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Muzikoterapie (NA24) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 3 Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Muzikoterapie (NA23) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 3 Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Muzikoterapie (NA19) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 3 Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Muzikoterapie (NA25) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 3 Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Muzikoterapie (NA20) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 3 Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Muzikoterapie (NA22) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 3 Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Letní