Název předmětu | Úprava prostředí |
---|---|
Kód předmětu | USS/KBUPR |
Organizační forma výuky | Konzultace |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | 3 |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 3 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Výukové teze: - Prostředí a jeho pojetí ve speciální pedagogice - Povaha a charakter prostředí jako proměnné i konstatnty I. - Povaha a charakter prostředí jako proměnné i konstatnty II. - Inventarizace prostředí I. - Inventarizace postředí II. - Inventarizace prostředí III. - Evaluace podmínek daných prostředím. - Vytváření map. - Vytváření map a portrétů. - Mapy a portréty prostředí v IVP. - Mapy a portréty prostředí v praxi. - Rodinné prostředí jako důležitý prvek v edukaci i životě.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Speciální pedagogika - intervence (BB18) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Speciální pedagogika - intervence (BB16) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |