-
Balunová, K., Heřmánková, D., Ludíková, L. (2001). Kapitoly z rané výchovy dítěte se zrakovým postižením.. Olomouc : Univerzita Palackého.
-
Finková, D., Ludíková, L., Růžičková, V. (2007). Speciální pedagogika osob se zrakovým postižením. Olomouc : Vydavatelství UP.
-
Finková, Joklíková, Růžičková. Otázky rehabilitace osob později osleplých.
-
Finková, Růžčková, Stejskalová. Speciální pedagogika osob se zrakovým postižením v dospělém a seniorském věku.
-
Finková, Růžičková, Stejskalová. Mimoškolní aktivity a speciálněpedagogické působení na osoby se zrakovým postižením.
-
Moláček, Jarmil. (2019). Poslepu s přehledem: přehled bezbariérových úprav pro těžce zrakově postižené osoby. Hradec Králové.
-
Růžičková, V.; Kroupová, K. (2017). Pohled na samostatný pohyb a prostorovou orientaci osob se zrakovým postižením. Olomouc.
-
Šumníková, Pavlína. (2018). Možnosti prostorové orientace a samostatného pohybu osob se zrakovým postižením. Praha.
-
Vondráková, Alena a kol. (2020). Tyflomapy?Tyflografika?Tyflokartografie: Percepce prostoru prostřednictvím 3D audio-taktilních map.. Olomouc.
-
Wiener, P. (2006). Prostorová orientace zrakově postižených.. Praha : Institut rehabilitace zrakově postižených UK FHS.
|