Název předmětu | Úprava prostředí |
---|---|
Kód předmětu | USS/IUPR |
Organizační forma výuky | Přednáška + Cvičení |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | 1 |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Cílem předmětu je seznámit studenty se základy modifikace prostředí z hlediska speciálněpedagogických požadavků: " Prostředí a jeho pojetí ve speciální pedagogice " Povaha a charakter prostředí jako proměnné i konstatnty " Inventarizace prostředí " Inventarizace postředí ve vztahu k postižení " Inventarizace prostředí v institucionálním a domácím prostředí " Evaluace podmínek daných prostředím. " Vytváření map prostředí. " Vytváření map a portrétů. " Mapy a portréty prostředí v IVP. " Mapy a portréty prostředí a jejich zohlednění v praxi. " Rodinné prostředí jako důležitý prvek v edukaci i životě dítěte.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Speciální pedagogika - intervence u dětí v předškolním věku (NA24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Speciální pedagogika - intervence u dětí v předškolním věku (NA23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |