Název předmětu | Logopedie 3 |
---|---|
Kód předmětu | USS/HLO3 |
Organizační forma výuky | Přednáška + Cvičení |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | 3 |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 4 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | nespecifikováno |
Studijní praxe | nespecifikováno |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Cílem předmětu je hlubší vhled do problematiky neurogenních a fatických poruch se zaměřením na specifika diagnostiky a intervence ve starším školním a adolescentním věku. Další část předmětu se bude zabývat komplexní logopedickou diagnostikou napříč všemi okruhy narušené komunikační schopnosti a integrálními tématy komplexního závěru logopedie v adolescentním a dospělém věku. Lechta, V., & Křížová, J. (2003). Diagnostika narušené komunikační schopnosti. Praha: Portál. Lechta, V. Diagnostika narušenej komunikačnej schopnosti. Martin: Osveta, 1995. ISBN 80-88824-18-4. Lechta, V., Králiková, B., & Wdowyczynová, M. (2011). Když naše dítě nemluví plynule: koktavost a jiné neplynulosti řeči. Praha: Portál. Doporučená: Škodová, E., & Jedlička, I. (2007). Klinická logopedie. Praha: Portál. Doporučená: Klinická logopedie v praxi (Neubauer, K.) Doporučená: Lechta, V. (2010). Koktavost: integrativní přístup. Praha: Portál.
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Speciální pedagogika se zaměřením na expresivní přístupy (BB23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Speciální pedagogika se zaměřením na expresivní přístupy (BB24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 3 | Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní |