Vyučující
|
-
Kantor Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Disciplína se zabývá systémem a fungováním poradenství
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
This subject will help the students to gain a deeper insight into these areas of special education intervention (based on the summary of evidence based methods in special and inclusive education): Alternative communication Alimentation Arts-based assessment Assistive technologies Basal stimulation Cognitive rehabilitation Cooperative learning Direct instructions Dynamic assessment Family involvement and team collaboration Formative assessment Functional-ecologic assessment methods (eg. MAPS) Methods of cognitive education (Feuerstein, Nyborg, etc.) Multi-sensorial environment Neurologic music therapy Peer-tutoring Psychomotor therapy Task analysis Universal design of learning Vibroacoustic therapy and vibroacoustic stimulation
Výstupy předmětu vycházejí z dílčího profilu absolventa vztahujícího se k dané disciplíně.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška
Splnění podmínek stanovených vyučujícím předmětu na začátku semestru.
|
Doporučená literatura
|
-
MUHIĆ, J. (2004). Interkulturní poradenství. Praha: IPPP.
-
Novosad, L. (2009). Poradenství pro osoby se zdravotním a sociálním znevýhodněním. Praha: Portál.
-
NOVOSAD, L. (2000). Základy speciálního poradenství. Praha: Portál.
|