Předmět: Theory and Practice of Communication in Special Needs Education

« Zpět
Název předmětu Theory and Practice of Communication in Special Needs Education
Kód předmětu USS/EBTKO
Organizační forma výuky Přednáška + Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia 3
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
  • Karunová Hana, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
nespecifikováno

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
After completion of the course, students should be familiar with specialized terminology from the field of communication theory, be aware of the available communication systems to be used for people with a disability, know the principles of communication with people with a disability, know the theoretical background of the individual communication systems and the principles of their functioning, have a basic command of practical communication using selected communication systems, and be able to use technical means supporting communication. Syllabus: " Communication. " Communication theory. " Verbal and non-verbal communication. " Communication barrier. " Classification of AAC systems. " Aspects and choice of an optimal communication system. " Technical means and aids supporting communication. " Practical education of the basics of selected communication systems.

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Doporučená literatura


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Secondary School Teacher Training in Special Needs Education (BB23) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 3 Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Special Needs Education - Intervention (BB23) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 3 Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Secondary School Teacher Training in Special Needs Education (BB24) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 3 Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní