Předmět: Expressive Techniques in Special Needs Education Interventions

« Zpět
Název předmětu Expressive Techniques in Special Needs Education Interventions
Kód předmětu USS/EBETE
Organizační forma výuky Přednáška + Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia 3
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Langer Jiří, doc. Mgr. Ph.D.
  • Polínek Martin Dominik, Mgr. Ph.D.
  • Müller Oldřich, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
nespecifikováno

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
The aim of the course Expressive Techniques in Special Needs Education Interventions is to introduce students to various modern approaches within early intervention focused on work with the entire family. These approaches are based specifically on methods of expressive-formative approaches; a particular emphasis is placed on those derived from para-theatre and the human-oriented psychotherapy schools. The basic principle is the holistic concept of the approach to the family situation in order to strengthen the growth of the family system as an attribute of the family's health. The course is intended to introduce students to the basic theory and facilitate practical experience with application of the respective methods. Students should be able to suggest adequate interventions for particular case studies, using methods and techniques of expressive-formative approaches.

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Doporučená literatura


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Secondary School Teacher Training in Special Needs Education (BB23) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 3 Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Special Needs Education - Intervention (BB23) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 3 Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní
Fakulta: Pedagogická fakulta Studijní plán (Verze): Secondary School Teacher Training in Special Needs Education (BB24) Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče 3 Doporučený ročník:3, Doporučený semestr: Zimní