|
Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Kořínková Jana, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
|
Výstupy z učení
|
Studenti se seznámí s následujícími tématy: - role učitele AJ na 1. stupni ZŠ - faktory ovlivňující výuku cizího jazyka - cíle a obsah cizojazyčné výuky na 1. stupni ZŠ - požívání AJ při výukových aktivitách - metoda TPR - výuka s pomocí říkadel, písniček, obrázků
|
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Rozbor portfolia studenta
- minimálně 80% účast na výuce - aktivita v hodině, plnění domácích úkolů - hlasité čtení známého textu - vypracování a prezentace Portfolia
|
|
Doporučená literatura
|
-
BARTSCH VESELÁ, Z. (2012). Introduction to ELT Methodology.. Olomouc.
-
BARTSCH VESELÁ, Z. (2012). Teaching English to Young Learners.. Olomouc.
-
GILL, S., LENOCHOVÁ, A. (2004). Classroom English. Olomouc.
-
SLATTERY, M., WILLIS, J. (2001). English for Primary Teachers.. Oxford.
|