|
Vyučující
|
-
Dömischová Ivona, PhDr. Ph.D.
-
Valešová Linda, Mgr. Ph.D.
-
Duda Ondřej, Mgr. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Předmět je určen pro studenty učitelství anglického jazyka v navazujícím magisterském studiu. Aktualizuje a rozšiřuje pregraduální přípravu budoucích učitelů, zaměřuje se na výuku heterogenní skupiny v kontextu inkluze, podporu otevřené interakce ve skupině a rozšiřuje sociální a personální kompetence studentů v rámci jejich budoucí profese. Seznamuje studenty s využíváním aktivizačních metod pro konkrétní cílové skupiny (MŠ, ZŠ a SŠ) prostřednictvím didaktických pomůcek. Budoucí učitelé také získají informace v oblasti prevence rizikového chování žáků. Předmět propojuje teoretické východiska s praktickou výuku. Modulová forma umožní tvorbu teoretického zázemí, praktické aplikace a upevnění získaných poznatků a dovedností, které jsou uplatnitelné v praxi učitele.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
nespecifikováno
|
|
Výstupy z učení
|
Předmět je určen pro studenty učitelství anglického jazyka v navazujícím magisterském studiu. Aktualizuje a rozšiřuje pregraduální přípravu budoucích učitelů, zaměřuje se na výuku heterogenní skupiny v kontextu inkluze, podporu otevřené interakce ve skupině a rozšiřuje sociální a personální kompetence studentů v rámci jejich budoucí profese. Seznamuje studenty s využíváním aktivizačních metod pro konkrétní cílové skupiny (MŠ, ZŠ a SŠ) prostřednictvím didaktických pomůcek. Budoucí učitelé také získají informace v oblasti prevence rizikového chování žáků. Předmět propojuje teoretické východiska s praktickou výuku. Modulová forma umožní tvorbu teoretického zázemí, praktické aplikace a upevnění získaných poznatků a dovedností, které jsou uplatnitelné v praxi učitele. Předmět vznikl v rámci projektu Inovativní vzdělávání učitelů spojením teorie s praxí (ITEP), reg. č. CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_038/0006522
|
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
|
|
Doporučená literatura
|
|