Předmět: Projekt k DP III.

« Zpět
Název předmětu Projekt k DP III.
Kód předmětu POA/IPP23
Organizační forma výuky Cvičení + Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Procházka Martin, prof. MUDr. Ph.D.
  • Matulníková Ľudmila, prof. PhDr. PhD.
Obsah předmětu
Naplňování stanoveného harmonogramu příprav diplomové práce Práce s textem metodické části diplomové práce - úprava textu, uspořádání celků. Definitivní úprava závěrečné práce po stránce obsahové i formální. Obhajoba diplomové práce - obsah, způsob.

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
  • Domácí příprava na výuku - 40 hodin za semestr
  • Účast na výuce - 20 hodin za semestr
Výstupy z učení
Cílem předmětu je poskytnout průběžné konzultace v průběhu přípravy a tvorby závěrečné práce, korigovat práci s informacemi a metodickou část diplomové práce. Upřesnit formální úpravu písemného textu, specifikovat definitivní členění textu a vymezit obsah obhajoby diplomové práce.
Po absolvování předmětu budou schopni formulovat v uceleném textu popis realizované výzkumné metody zkoumání předmětu své diplomové práce - vymezení obsahu obhajoby diplomové práce.
Předpoklady
nespecifikováno
POA/IPP05 a zároveň POA/IPP22

Hodnoticí metody a kritéria
Analýza výkonů studenta

Student formuluje v uceleném textu popis realizované výzkumné (průzkumné) metody zkoumání předmětu své diplomové práce a vymezí obsah obhajoby diplomové práce.
Doporučená literatura
  • BRATKOVÁ, E. (2007). Databáze databází. Praha: Ústav informačních studií a knihovnictví FF UK.
  • CELBOVÁ, L. Informační zdroj. In: KTD: Česká terminologická databáze knihovnictví a informační vědy (TDKIV).
  • Geršlová, J. (2009). Vádemékum vědecké a odborné práce. Praha.
  • Hendl, J. (2008). Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. Praha: Portál.
  • Hendl, J. (2006). Kvantitativní výzkum. Praha: Portál.
  • Chráska, M. (2007). Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. Praha: Grada.
  • Ivanová, K., & Juríčková, L. (2005). Písemné práce na vysokých školách se zdravotnickým zaměřením. Olomouc: Univerzita Palackého.
  • Miovský, M. (2006). Kvalitativní přístup a metody v psychologickém výzkumu. Praha: Grada Publishing.
  • Punch, Keith, F. (2008). Úspěšný návrh výzkumu. Praha:Portál.
  • SEDLÁČKOVÁ, Beáta a Eva MARVANOVÁ. (2007). Dokumentová komunikace: studijní texty. Praha: Národní knihovna ČR.
  • SKLENÁK, Vilém. (2001). Data, informace, znalosti a Internet. Praha: C.H.Beck.
  • Šanderová, J. (2005). Jak číst a psát odborný text ve společenských vědách: několik zásad pro začátečníky.. Praha: SLON.
  • Široký, J. (2011). Tvoříme a publikujeme odborné texty. Brno: Computer Press.
  • VYMĚTAL, Jan. (2010). Informační zdroje v odborné literatuře. Praha: Wolters Kluwer Česká republika.
  • Zbíral, R. (2009). Příručka psaní seminárních a jiných vysokoškolských odborných prací. Linde, Praha.
  • Žiaková, K. a kol. (2003). Ošetrovateĺstvo - teória a vedecký výskum. Martin: Vydavateĺstvo Osvata.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Fakulta zdravotnických věd Studijní plán (Verze): Intenzivní péče v porodní asistenci (2020) Kategorie: Zdravotnictví 2 Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní