Vyučující
|
-
Pluháček František, doc. RNDr. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Předmět prakticky rozšiřuje edukační schopnosti získané v rámci předchozího bakalářského studia. Cílem je studenty prakticky seznámit se specifiky a organizací vzdělávací činnosti tak, aby byly schopni se aktivně zapojovat do realizace a organizace akcí dalšího vzdělávání ve zdravotnictví, zejména v optometrii. Současně tak budou vytvořeny nezbytné předpoklady pro zvyšování odborných kompetencí a rozvíjení oboru jako takového. Studenti se budou podílet na organizaci a realizaci akcí pro další vzdělávání zdravotnických pracovníků, pořádaných pracovišti UP. Dále se studenti jako nelékařští zdravotní pracovníci - optometristé (odborná způsobilost získaná na základě předchozího bakalářského studia) zúčastní jako asistenti pedagogů UP organizace a realizace praktických cvičení a seminářů zařazených do studijního programu bakalářského studia optometrie.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Nácvik pohybových a pracovních dovedností
- Účast na výuce
- 120 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem je studenty prakticky seznámi se specifiky a organizací vzdělávací činnosti.
Předmět zaměřený na získání schopnosti aplikace poznatků. Ukázat schopnost aplikovat získané schopnosti a dovednosti při řešení konkrétních úloh v konkrétních situacích.
|
Předpoklady
|
bez předchozích předpokladů
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Aktivní účast na výuce.
|
Doporučená literatura
|
-
Mužík J. (2011). Řízení vzdělávacího procesu: andragogická didaktika. Wolters Kluwer.
-
Průcha, J. (1997). Moderní pedagogika. Praha, Portál.
|