Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Různých typů textů
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur)
|
Výstupy z učení
|
Při výuce bude kladen důraz na použití spojek a odkazovacích slov. V každé hodině se probírá jeden gramatický či syntaktický jev, který se následně procvičuje ve větách a krátkých textech. Každý týden napíší studenti krátký text jako domácí úkol. Opakující se gramatické chyby jsou prodiskutovány a vysvětleny v následující lekci.
Po absolvování předmětu Psaní 1 by měli být studenti schopni napsat krátký, strukturovaný text.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška, Písemný test
Domácí úkoly
|
Doporučená literatura
|
-
Gathier, Marilene. (2015). Schrijfvaardig. Bussum.
-
Klimaszewska, Zofia. (2000). Op zoek. Zoek het maar uit. Warszawa.
-
Loo, Helga Van. (2003). Niet Vanzelfsprekend. Een vervolgmethode Nederlands voor anderstaligen. ACCO Leuven.
|