Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Aktivity založené na práci s komunikativní metodou Nederlands in actie (lekce 5-8) obsahují jak práci s celou skupinou, tak úkoly pro skupinky 2-4 studenty.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Projekce (statická, dynamická), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Kurz "Jazyková cvičení 4" navazuje na kurz "Jazyková cvičení 3" a je zaměřen na další rozšiřování (ústních i písemných) komunikačních a kulturních kompetencí v nizozemštině. Pracuje se především s učebnicí Nederlands in actie. Cílem je, aby studenti na konci 2. ročníku dosáhli jazykové schopnosti a kulturní kompetence na úrovni B1 Evropského referenčního rámce.
Budování nizozemské slovní zásoby, základní lexikální, ústní a písemné dovednosti.
|
Předpoklady
|
Jsou požadovány znalosti a dovednosti na cílové úrovni kurzu "Jazyková cvičení 3".
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Didaktický test
Prezence v průběhu vyučovacích hodin, aktivní účast na výukových aktivitách, systematické vypracovávání domácích úkolů.
|
Doporučená literatura
|
-
Berna de Boer, Margaret van der Kamp, Birgit Lijmbach. (2016). Nederlands in actie. Methode NT2 voor hoogopgeleide anderstaligen. Bussum.
-
Čermák, F. - Hrnčířová, Z. (1997). Nederlands Tsjechisch Woordenboek.
-
Grandreams Book Ltd. (2003). Mijn eerste beeldwoordenboek - Op het werk.
-
Grandreams Book Ltd. (2003). Mijn eerste beeldwoordenboek - Op vakantie.
-
Scarry, R. Eerste groot woordenboek.
-
Scarry, R. Mijn leuk verhalenboek.
-
Scarry, R. Mijn leuk woordenboek.
-
Vermeulen, P. (1996). Alles over Nederland. Stickerboek..
|