-
Brož, D. (2005). Jak se stát aktivním evropským občanem?: manuál k soutěži. Centrum pro komunitní práci.
-
DANIŠ, P. et al. (2021). Klima se mění - a co my?: proč a jak se učit o změně klimatu: doporučení Pracovní skupiny pro klimatické vzdělávání Rady vlády pro udržitelný rozvoj ČR. 1. vydání. Praha: Ministerstvo životního prostředí.
-
Kallis, G. (2022). Na obranu nerůstu. Praha: Neklid.
-
Krajhanzl, J. (2014). Psychologie vztahu k přírodě a životnímu prostředí: pět charakteristik, ve kterých se lidé liší. Brno: Lipka.
-
Kratochvílová, J. (2016). Teorie a praxe projektové výuky. 2. vydání. Brno: Masarykova univerzita.
-
Zormanová, L. (2012). Výukové metody v pedagogice: tradiční a inovativní metody, transmisivní a konstruktivistické pojetí výuky, klasifikace výukových metod. 1. vyd.. Praha: Grada.
|