Vyučující
|
-
Pěnčík Aleš, Mgr. Ph.D.
-
Novák Ondřej, prof. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Cílem semináře je naučit studenty vytvořit a zajímavě prezentovat angl. články. Tvorba posteru na dané téma. Každý student si připraví krátkou power-point přednášku (20-25 min). Po přednášce probíhá diskuse. Po diskuzi studenti napíší s přednášky krátký abstrakt a přednášku ohodnotí body 1-5 (5 nejlepší). Přednášku ohodnotí i přednášející, vytkne zásadní nedostatky, ale upozorní i na kladné stránky přednášky. Studenti dostávají body za zpracovaná abstrakta i za diskuzi. K udělení zápočtu musí studenti získat určitý počet bodů. Cílem semináře je naučit studenty znát zdravotnické informační systémy, provoz a komunikace s informačním systémem používaným u poskytovatelů. Právní úprava vedení zdravotnické dokumentace v zák. č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování a vyhláška Ministerstva zdravotnictví č. 98/2012 Sb., o zdravotnické dokumentaci. Zahrnuje zdravotnickou dokumentaci, archivaci a zabezpečení dokumentů, včetně elektronické, rovněž v systému správné laboratorní praxe.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace
- Účast na výuce
- 9 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 6 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Účelem semináře je seznámení se z pracovištěm LRR a problematikami, na něž je zaměřeno, práce s literaturou a prezentace vybraného tématu.
Student by měl po absolvování kurzu umět pracovat kriticky s literaturou a prezentovat vybraná témata.
|
Předpoklady
|
Základní znalosti práce s literárními zdroji a prezentace vědeckých výsledků.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Účast na seminářích, prezentace zadaného tématu.
|
Doporučená literatura
|
-
Day R.; Sakaduski N. (2011). Scientific English: A Guide for Scientists and Other Professionals.
-
J.E. Harmon J.E., Gross A.G. (2007). The Scientific Literature: A Guided Tour. The University of Chicago.
|