Vyučující
|
-
Boček Ronovská Anna, Mgr. et Mgr. Ph.D.
-
Klapal Václav, PhDr. PaedDr. Ph.D.
-
Musilová Marcela, doc. PaedDr. Ph.D.
-
Exler Petr, Mgr. Ph.D.
-
Šobáňová Petra, doc. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Student postupuje podle písemných metodických pokynů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
- Domácí příprava na výuku
- 60 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 20 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 40 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem je poznání školy a práce učitele, poznání osobnosti žáka a získání jistoty při interakci se žáky i s učitelským sborem cvičné školy. (10 náslechů, 5 výstupů za jeden předmět.) Student během praxe vytváří vlastní portfolio.
Osvojení základní výtvarné pedagogické kompetence.
|
Předpoklady
|
Základní orientace v pedagogické terminologii.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozbor portfolia studenta
Portfolio.
|
Doporučená literatura
|
-
Musilová, M. (2007). Metodika praxe.. Olomouc : UP.
-
Podlahová, L. (2004). První kroky učitele. Praha: Triton.
-
Šimoník, O. (2005). Pedagogická praxe. Brno: MSD.
-
ŠVEC, V. (1999). Pedagogická příprava budoucích učitelů: problémy a inspirace.. Brno.
|