Název předmětu | Art History Field Trip |
---|---|
Kód předmětu | KVV/EEXOL |
Organizační forma výuky | Přednáška |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 3 |
Vyučovací jazyk | Angličtina |
Statut předmětu | Volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Studenti v terénu na základě vlastních referátů pracují se zákl. pojmy, podílejí se na analýze uměl. díla, prověřují si v praxi nabité vědomosti a seznamují se s problematikou péče o kulturní památky.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení |
Odborná exkurze po uměl. památkách Moravy a Čech, založená na poznání význ. stav. slohů a uměl. směrů. Studenti na základě vlastních referátů pracují se zákl. pojmy, podílejí se na analýze uměl. díla, prověřují si v praxi nabité vědomosti a seznamují se s problematikou péče o kulturní památky.
Schopnost podat komplexní populární i odborný uměleckohistorický výklad o vybraném objektu v terénu. |
Předpoklady |
Přehled dějin umění v českých zemích od pravěku po současnost, znalost odborného názvosloví.
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Analýza výkonů studenta
Referát o vybraném navštíveném objektu in situ. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Upper Secondary School and Primary Art School Teacher Training in Visual Arts (NA23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Upper Secondary School and Primary Art School Teacher Training in Visual Arts (NA24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |