Název předmětu | Seminář k diplomové práci |
---|---|
Kód předmětu | KTE/SDP@ |
Organizační forma výuky | Seminář |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 3 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Obsahem předmětu je seznámit studenty s náležitostmi vytváření kvalifikační práce, a to jak z hlediska obsahového, tak formálního a stylistického. Na základě stanovení vlastní problémové oblasti vytvářené práce jsou studenti seznamováni s metodikou stanovování cílů práce pro teoretickou a praktickou část. Pozornost je rovněž věnována základům metodiky pedagogického výzkumu.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení |
Cílem předmětu je rozvinout kompetence a znalosti zaměřené na: - znát a aktivně používat aktuální citační normu ISO 690, - vyhledávat zdroje v elektronických databázích, - znát základy pedagogického výzkumu - sběr dat a statistické zpracování, - interpretovat vybrané odborné texty, kriticky posuzovat a třídit poznatky z domácí i zahraniční literatury a zdrojů, - sestavit prezentaci k obhajobě kvalifikační práce (obsahující klíčové body, problémové oblasti a způsoby jejího řešení).
Po absolvování předmětu získají studenti zejména tyto způsobilosti, a budou je chápat souvislosti v: Vhodně zvolit téma VŠKP na základě aktuální nabídky témat kvalifikačních prací, student může navrhnout i vlastní téma práce, to však musí korespondovat se zaměřením oboru a pracoviště. |
Předpoklady |
Žádné speciální vstupní požadavky nejsou vyžadovány.
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Seminární práce
Prezenční forma studia: písemná (zápočet), účast na cvičeních, vytvoření seminární práce - vypracovávání tématu práce a jeho obhajoba, samostudium - příprava na zápočet. Kombinovaná forma studia: písemná (zápočet), účast na tutoriálech, studium distančních opor, vytvoření seminární práce - vypracovávání tématu práce a jeho obhajoba, samostudium - příprava na zápočet. Pro studenty s ISP (prezenční i kombinovaná forma studia) budou stanoveny, po osobní či písemné dohodě, individuální podmínky pro splnění požadavků na absolvování předmětu. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství informatiky pro 2. stupeň základních škol maior (NA19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství informatiky pro 2. stupeň základních škol maior (NA24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství informatiky pro 2. stupeň základních škol maior (NA21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství informatiky pro 2. stupeň základních škol maior (NA19) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství informatiky pro 2. stupeň základních škol maior (NA22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství informatiky pro 2. stupeň základních škol maior (NA24) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství informatiky pro 2. stupeň základních škol maior (NA22) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství informatiky pro 2. stupeň základních škol maior (NA21) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství informatiky pro 2. stupeň základních škol maior (NA23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Pedagogická fakulta | Studijní plán (Verze): Učitelství informatiky pro 2. stupeň základních škol maior (NA23) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 1 | Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Letní |